پشتیبانی

کانکس پیش ساخته |کانکس پیش ساخته ویلایی آماده تحویل

کانکس پیش ساخته

کانکس پیش ساخته
اشتراک گذاری :

کانکس پیش ساخته سازه ای است که از قبل برای استفاده در زمینه های مختلف آماده شده و در هنگام نیاز به محل مورد نظر حمل می گردد. حال ممکن است این سازه یک بنای مسکونی از نوع پیش ساخته باشد یا یک کیوسک کوچک برای گیت نگهبانی.استفاده از این روش از سالهای دور در جامعه جهانی مرسوم بوده و در ایران نیز با شروع فعالیت گروه صنعتی آذین کانکس بصورت منسجم تولید کانکس پیش ساخته آغاز گردید و طی یک سیر تکاملی در ابعاد و اندازه های مختلف و با امکانات رفاهی متفاوتی طراحی و تولید شد.

مزایای کانکس پیش ساخته

مهمترین مزیتی که برای این سازه ها می توان در نظر گرفت سرعت در تجهیز یک بنا می باشد چرا که کانکس پیش ساخته از قبل تولید شده و آماده بهره برداری می باشد و در صورت نیاز به سرعت می توان آن را بدون انجام دادن عملیات زمانبر بنایی در محل نصب نمود. این کار بخصوص در فصل زمستان که سرمای شدید هوا مانع از انجام عملیات ساخت و ساز با مصالح بنایی می شود بسیار مزیت مناسبی می باشد.از طرفی سازه ای که بصورت موقت و با سرعت زیاد با متد بنایی ساخته می شود فاقد استاندارد و استحکام لازم بوده و همچنین فضایی خالی و به دور از تزئینات می باشد ، حال آنکه در کانکس پیش ساخته توجه به زیبایی و کار آمدی در کنار دوام و پایداری از قبل محیا گردیده و ما در عرض چند ساعت می توانیم صاحب بنایی با تجهیزات لوکس و کارآمد بوده که در برابر زلزله  نیز پایدار باشد ، و علاوه بر آن در مواقع مورد نیاز آن را نیز جابجا کنیم تا بهترین محل برای قرار گیری آن را انتخاب نمائیم.

انواع کانکس پیش ساخته

کانکس های پیش ساخته دارای انواع مختلفی بوده که با مصالح متفاوتی نیز ساخته می شوند. دلیل این تنوع نیز استفاده از آنها در زمینه های مختلف است. بطور مثال نوع مسکونی دارای امکانات مختلفی جهت سکونت بوده در حالی که نوع کانکس مطبوعاتی دارای صندوق پرداخت و تحویل محصول می باشد. همچنین ابعاد و نوع مصالح بکار رفته در آنها نیز متفاوت بوده و در شهر های مختلف با آب و هوای مختلف نیز مطابق با شرایط همان منطقه ساخته می شوند تا بیشترین مطابقت را با محل مورد استفاده خود داشته باشند.بطور کلی نمی توان کانکس پیش ساخته را محدود به چند مورد یا کاربری نمود چرا که تا کنون گروه صنعتی آذین کانکس بیش از 200 نوع محصول اختصاصی را از زمان شروع فعالیت خود در این حوزه روانه بازار کرده است و همچنان نیز نوع های جدید با امکانات و قابلیت های نوین نیز در حال تولد بوده که هر کدام در بخشی نیاز بازار پیش ساختگی را برطرف می کنند.
کانکس پیش ساخته

تولید کانکس پیش ساخته

گروه صنعتی آذین کانکس تولید کانکس پیش ساخته را از سال 1326 در ایران آغاز نمود البته این همگام بود با بوجود آمدن سازه های پیش ساخته ای از نوع بتنی یا پیش تنیده هایی که برای ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گرفت و همچنین سازه های فلزی مشابه کانکس نیز وجود داشت که گاها توسط صنعتگران تولید می گردید اما با شروع فعالیت گروه صنعتی آذین کانکس ساخت این سازه ها بصورت منسجم آغاز گردید. البته در ابتدا نوع ها و تنوع کانکس های پیش ساخته به چند مورد متداول محدود اما کمی بعد تر با به وجود آمدن نیاز های کاربری متفاوت انواع کانکس پیش ساخته با کاربرد ها و ویژگی های مختلف نیز بوجود آمد بگونه ای که امروزه گستره آن از فضا های مسکونی تا کاربری های تجاری ، صنعتی و حتی انباری های پیش ساخته می باشد.

خرید کانکس پیش ساخته

برای خرید کانکس پیش ساخته معمولا دو راه وجود دارد که یکی از آنها تهیه سازه از پیش ساخته شده و انتقال آن به محل مورد نظر و دیگری سفارش ساخت مطابق نقشه و نیاز های کاربری سازه می باشد که در سیستم گروه صنعتی آذین کانکس هر دو روش موجود و به راحتی با دریافت یک مشاوره تخصصی از طرف کارشناسان ما بهترین و مناسب ترین متد برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها به شما پیشنهاد می گردد.
کانکس پیش ساخته

کانکس پیش ساخته آماده تحویل

همان طور که در پاراگراف قبلی توضیح داده شد برای تهیه و خرید کانکس دو روش آماده تحویل و ساخت اختصاصی وجود دارد که نمونه های تیپ و متداول با حداکثر تنوع که بتوان تولید و نگهداری کرد جهت تحویل یک روزه  در کارخانه گروه صنعتی آذین کانکس وجود داشته که می توانید با مراجعه به آن ، انواع سازه ها را بازدید و گزینه مناسب را برای خود انتخاب نمائید. ما با سالها تجربه در حوزه پیش ساختگی نیاز های اصلی خریداران را شناسایی و سازه های آماده تحویل را که احتمالا تمامی فضا ها و نیاز های شما را در خود حل نموده آماده و محیا نموده ایم.

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است