پشتیبانی

کانکس سفارشی

کانکس سفارشی

کانکس سفارشی
اشتراک گذاری :

ساخت کانکس مطابق سفارش و نیاز های خریدار بصورت اختصاصی را کانکس سفارشی می گویند. این سازه ممکن است دارای هر ابعاد و کاربری باشد و ساخت سفارشی کانکس مختص یک کاربری خاص مانند ویلایی یا مسکونی نبوده و حتی ممکن است یک دفتر اداری اختصاصی یا کیوسک فروشگاهی باشد.ممکن است اصلا از نظر امکانات یا شکل ظاهری هیچ تفاوتی با دیگر محصولات نداشته و فقط دارای ابعاد بسیار بزرگ و سفارشی باشد که در ادامه به شرایط آن اشاره خواهیم کرد.
ساخت کانکس سفارشی

ساخت کانکس سفارشی

همواره تعدادی کانکس توسط تولید کنندگان بصورت عمده روی خط تولید ساخته می شود که با رعایت اصول و پیشفرض های مورد نیاز جوابگوی اکثر کاربری ها خواهند بوداما آنچه در اینجا مطرح است ساخت کانکس سفارشی با قابلیت ها و ظاهری منحصر بفرد برای استفاده یک مجموعه یا سازمان خاصی می باشد.در برخی موارد مجموعه ها برای برند سازی خود ترجیح می دهند متعلقات و شکل ظاهری تمامی وسایل مربوط به مجموعه شان دارای نشان یا امضا خاصی باشد. مانند لباس فرم کارکنان ، شکل سردر ورودی و بسیاری چیز های دیگر تا بتوانند خود را در ذهن مخاطبین ثبت نمایند. از این رو در هنگام خرید کانکس نیز به دنبال آیتم های خاص با رنگ های متفاوت که همخوانی با مجموعه آنها دارد می باشند. در چنین شرایطی ساخت کانکس سفارشی مطابق با نیاز آنها از مرحله طراحی تا تولید و تحویل بصورت اختصاصی آغاز می گردد.این تفاوت ها ممکن است بسیار ساده و در حد یک رنگ اختصاصی و یا ممکن است کاملا ساختار شکن و با فرمی متفاوت دارای امکانات داخلی کاملا متفاوتی نسبت به سازه های روتین باشد که همه اینها در مراحل اولیه بخصصوص بخش طراحی مشخص می گردد.
قیمت کانکس سفارشی

قیمت کانکس سفارشی

اینکه آیا قیمت کانکس سفارشی نسبت به سازه های دیگر بالاتر است یا خیر سوالی است که در ابتدای امر مطرح می گردد. در جواب به این پرسش باید گفت که بله ، هزینه های تولید سازه هایی که از تیپ خارج و دارای امکانات و شرایط اختصاصی می باشند نسبت به کانکس های تیپ بالاتر بوده چرا که هزینه های طراحی اولیه ، نطارت اختصاصی بر روند تولید و امکانات جانبی بیشتری را خواهند داشت به علاوه اینکه ممکن است کانکس سفارشی دارای متریال ها و مصالح لوکس با قیمت بالاتری نسبت به سازه های روتین باشد که مجموع قیمت کل را افزایش دهد. اما بطور کلی تا زمانیکه ابعاد و مشخصات دقیق آن از طرف کارفرما تعیین نشود نمی توان برآورد درستی از هزینه های آن بدست آورد.

مزایا و معایب کانکس سفارشی

از ویژگی ها یا همان مزایای کانکس سفارشی می توان به اختصاصی بودن و رفع نیاز کاربری خریدار به بهترین شکل ممکن اشاره کرد چرا که بصورت سفارشی و مطابق با اصلی ترین و فرعی ترین نیاز های وی ساخته شده است و از معایب آن نیز می توان به سخت خرید و فروش شدن آن در هنگام به پایان رسیدن نیاز خریدار اشاره کرد چرا که کانکس سفارشی به دلیل اختصاصی بودن اگر چه برای مورد ما بهترین گزینه باشد اما ممکن است در بسیاری از کاربری های دیگر کار آمد نبوده که همین امر موجب کاهش قیمت آن در هنگام خرید و فروش به عنوان دست دوم می گردد.
خرید کانکس سفارشی

خرید کانکس سفارشی

اگر قصد خرید یک کانکس سفارشی را دارید یا می بایست از قبل طرحی را همراه با نقشه های اجرایی آن آماده کرده و با ارائه آن به دفتر فنی گروه صنعتی آذین کانکس خواستار برآورد قیمت و تعین جدول زمانبندی کار شوید و یا اینکه نیاز ها و انتظارات خود را از سازه مورد نظر بیان نموده و طراحی کار را نیز به همکاران ما سپرده تا از پایه طراحی کانکس نیز در همین سیستم انجام و پس از اتمام گام اول سفارش شما به سالن تولید ارجاع و ساخت آن استارت می خورد.روش دوم برای خرید کانکس سفارشی بیشتر توصیه می گردد چرا که وقتی طراح و مجری یک گروه باشند روند تولید بسیار روان تر و محصول نهایی رضایت بخش تر خواهد بود.

پرسش و پاسخ های متداول:
زمان مورد نیاز از مرحله شروع طراحی تا تحویل محصول در کانکس سفارشی چقدر است؟
بسته به وسعت و شرایط کار متفاوت بوده و پیچیدگی بیش از حد کانکس سفارشی در زمان طراحی و ساخت آن تاثیر گذار بوده اما بطور معمول یک هفته برای زمان طراحی و حدود 15 تا 20 روز نیز زمان اجرای کار خواهد بود.

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است