پشتیبانی

لیست قیمت انواع کانکس به همراه تصاویر

قیمت کانکس

قیمت کانکس
اشتراک گذاری :

محصولات تولیدی گروه صنعتی آذین کانکس در دو حالت کلی بصورت تیپ و سفارشی می باشند. از آنجایی که در محاسبه قیمت کانکس علاوه بر ابعاد امکانات و نوع مصالح بکار رفته در ساخت آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده ، نمی توان نوع های اختصاصی را بدون در نظر گرفتن طرح و امکانات قیمت گذاری نمود. اما نوع های تیپ که از محصولات پرکاربرد نیز می باشند و بگونه ای طراحی و تولید شده تا با کاربری های مختلف خود را وقف دهند دارای هزینه های مشخصی بوده که بر اساس آنها می توان قیمت کانکس را مشخص نمود. در ادامه لیست قیمت کانکس های تولید گزوه صنعتی آذین کانکس را به همراه مختصر توضیحاتی درباره مشخصات فنی و مصالح بکار رفته در آنها با عکس هرکدام آورده شده است. همچنین برای اطلاع از قیمت دیگر محصولات اختصاصی و طرح های خاص می توانید با دفتر فروش آذین تماس حاصل نموده تا همکاران ما شما را در این رابطه راهنمایی نمایند.

قیمت کانکس ساده کارگاهی

کانکس کارگاهی معمولا جز پر کاربرد ترین نوع سازه های پیش ساخته بوده که در کارگاه های عمرانی و ساختمانی برای اسکان موقت کارگران و یا دفاتر اداری موقت مورد استفاده قرار می گیرند. امکانات آنها بصورت سالنی بوده و دارای قیمت مناسبی در بین انواع سازه های پیش ساخته می باشند. گروه صنعتی آذین کانکس این سازه را در دو تیپ سنگین و سبک برای کارگاه های کوتاه مدت و بلند مدت تولید نموده که در ادامه قیمت کانکس و مشخصات فنی هرکدام بصورت جداگانه آمده است.
قیمت کانکس ساده کارگاهی
ابعاد 2.4*4 متر سبک – قیمت : 18.500.000 تومان
ابعاد 2.4*6 متر سبک – قیمت : 21.7000.000 تومان
ابعاد : 2.4*8 متر سبک – قیمت : 29.600.000 تومان
ابعاد 2.4*12 متر سبک – قیمت : 45.720.000 تومان
مشخصات : شاسی تیر آهن نمره 14 – اسکلت از پروفیل آهنی با ضخامت 1.15 میلیمتر - بدنه گالوانیزه پیش رنگ شده نمره 30% میلیمتر – دیوار پوش داخلی PVC قابل  شستشو سفید – کف تخته نئوپان 16 میلیمتر با کفپوش PVCطرح دار – دو پنجره تک جداره آلومینیوم کشویی و یک درب آلومینیومی سفید – سیم کشی برق بصورت روکار با داکت و فیوز مینیاتوری – نصب کلید و پریز به همراه چراغ تونلی بیرونی

قیمت کانکس کارگاهی سنگین

این نوع سازه نیز با ظاهری ساده و کاربری کارگاهی بوده اما از نظر نوع مقاومت و کیفیت مصالح اولیه دو تا سه برابر نوع کارگاهی سبک است و حداقل میانگین طول عمر آن نیز 10 سال می باشد. از کانکس کارگاهی سنگین در پروژه های بلند مدت معمولا استفاده می گردد همچنین استفاده به عنوان ساختمان سرایداری و نگهبانی نیز از دیگر موارد استفاده این سازه بشمار می رود. نمونه تصویر به همراه قیمت کانکس کارگاهی سنگین و مشخصات آن در ادامه آمده است.
قیمت کانکس کارگاهی سنگین
ابعاد 2.4*4 متر سنگین – قیمت : 35.650.000 تومان
ابعاد 2.4*6 متر سنگین – قیمت : 42.650.000 تومان
ابعاد : 2.4*8 متر سنگین – قیمت : 54.500.000 تومان
ابعاد 2.4*12 متر سنگین – قیمت : 78.640.000 تومان
مشخصات : شاسی تیر آهن نمره 16 بصورت دورکلاف – اسکلت از پروفیل آهنی با ضخامت 2 میلیمتر - بدنه گالوانیزه پیش رنگ شده نمره 50% میلیمتر – دیوار پوش داخلی PVC قابل  شستشو طرح دار – کف تخته ضد آب 18 میلیمتر با کفپوش PVCطرح دار – دو پنجره دوجداره UPVC و یک درب آلومینیومی سنگین با پیش رنگ سفید – سیم کشی برق بصورت روکار با داکت و فیوز مینیاتوری – نصب کلید و پریز به همراه چراغ تونلی بیرونی

قیمت کانکس ساندویچ پانل

این سازه نیز بیشتر در کارگاه های ساختمانی استفاده می شود با این تفاوت که ساختار آنها برای مناطق خیلی سرد و یا مناطق خیلی گرم بوده چرا که بدنه آنها کاملا مشابه یخچال بوده که در جداره های آن فوم پلی اورتان تزریق شده است. از لحاظ قیمت نیز نسبت به نوع های قبلی دارای رنج بالاتری اما مزیت های فراوان با طول عمر بالایی می باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر در باره خصوصیات این نوع محصول و دیدن تصاویر به صفحه کانکس پانلی مراجعه فرمائید.از این سازه با عنوان های کانکس ماموتی ، یخچالی نیز یاد می شود که در ادامه قیمت کانکس ماموت یا همان ساندویچ پانلی به همراه نمونه تصویر و قیمت کانکس 6 متری و 12 متری آن آمده است.
قیمت کانکس ساندویچ پانل
ابعاد 2.4*4 متر پانلی – قیمت : 53.850.000 تومان
ابعاد 2.4*6 متر پانلی – قیمت : 83.250.000 تومان
ابعاد : 2.4*8 متر پانلی – قیمت : 104.400.000 تومان
ابعاد 2.4*12 متر پانلی – قیمت : 157.200.000 تومان
مشخصات : شاسی تیر آهن نمره 16 بصورت دورکلاف – اسکلت از پروفیل و ناودانی آهنی با ضخامت 2 میلیمتر - دیواره ها و سقف از نوع ساندویچ پانل با ضخامت 4 سانتیمتر ( دو طرف ورق گالوانیزه با رنگ الکترو استاتیک نمره 50% و عایق میانه از نوع پلی اورتان به ضخامت 4 سانتیمتر بصورت تزریقی ) – دیوار پوش داخلی PVC قابل  شستشو طرح دار – کف تخته ضد آب 18 میلیمتر با کفپوش PVCطرح دار – دو الی چهار ( بسته به ابعاد کانکس ) پنجره دوجداره UPVC و یک درب آلومینیومی سنگین با پیش رنگ سفید – سیم کشی برق بصورت روکار با داکت و فیوز مینیاتوری – نصب کلید و پریز به همراه چراغ تونلی بیرونی

قیمت کانکس سایدینگ

کانکس سایدیگ یکی از بهترین محصولات آذین کانکس بوده که در عین مقاومت و دوام دارای زیبایی نیز می باشد ، بسیاری از این سازه برای دفاتر اداری ، کلبه مسکونی و سازه های خانه باغی استفاده می کنند. زیبایی دوام ، دولایه عایق بندی و ارتفاع بلند تر سقف نسبت به سازه های معمولی از مزایای کانکس سایدینگ آذین می باشد.

قیمت کانکس سایدینگ

قیمت کانکس سایدینگ

اابعاد 2*2 متر با کاربری نگهبانی : 28/850/000 تومان
ابعاد 2*3 متر - قیمت : 36/400/000 تومان
ابعاد 2.4 *4 متر- قیمت : 43/600/000 تومان
ابعاد 2.4*6 متر - قیمت: 57/300/000 تومان
ابعاد 2.4*12 متر - قیمت : 106/400/000 تومان

مشخصات : شاسی تیر آهن نمره 16 بصورت دورکلاف – اسکلت از پروفیل آهنی با ضخامت 2 میلیمتر در ابعاد 40 *40 و 40*80 میلیمتر با جوش قوس الکتریکی - عایق بکار رفته در جداره از دولایه (4 سانتیمتر پلی استایرن و یک سانتیمتر فوم رول ) جهت حفظ دمای محیط داخل - ورق بدنه خارجی و سقف از نوع فولادی گالوانیزه شده پیش رنگ شده با طرح سایدینگ و سقف طرح آردواز به همراه اجرای سراسری فلاشینگ - درب و پنجره ها از نوع دوجداره - تخته کف از نوع چندلایه ضد آب با کفپوش مشمع پشت نمد طرح پارکت - دیوارپوش داخلی از نوع پی وی سی قابل شستشو روکش دار طرح دار - سیستم سیم کشی با سیم 2.5 و داکت های استاندارد بصورت روکار ، کلید و پریز به همراه سیم کشی تلفن
 

قیمت کانکس ویلایی

و اما یکی از پر طرفدار ترین نوع سازه های پیش ساخته کانکس ویلایی یا خانه های پیش ساخته قابل حمل است که قیمت آنها بر اساس متر مربع و ابعاد آنها از حدود 30 متر تا 200 متر مربع متغییر است. این سازه ها را معمولا به عنوان ویلا در باغ مورد استفاده قرار می دهند و دارای سرویس بهداشتی ، حمام و آشپز خانه و اتق خواب می باشند ه بسته به مساخت ممکن است چند اتاق خواب داشته باشد. قیمت کانکس ویلایی بر اساس متر مربع از 3/700/000 تومان تا 7/800/000 تومان بسته به کیفیت و امکانات داخلی می باشد.
قیمت کانکس ویلایی

قیمت کانکس سفارشی

هزینه ها و قیمت کانکس سفارشی را نمی توان مانند موارد ذکر شده در بالا لیست نمود چرا که همانگونه که از نام آن مشخص است این محصولا کاملا سفارشی و به درخواست خریدار تولید می شود به همین خاطر درخواست هر خریدار با دیگری متفاوت و قیمت کانکس سفارشی مورد نظر نیز متفاوت است. بهتر است پس از مشخص شدن طرح و ابعاد برآورد هزینه برای این گونه محصولات سفارشی صورت گیرد.

قیمت کانکس در تهران

بسیاری از خریداران کانکس برای اطلاع از قیمت این سازه ها اقدام به استعلام قیمت کانکس در تهران می کنندچرا که به دلیل رقابت موجود در میان تولید کنندگان در تهران ، هزینه ها و قیمت ها در تهران مناسب تر بوده و به نوعی بورس مرکز خرید و فروش کانکس می باشد.

قیمت کانکس بر اساس متر مربع

برخی از سازه ها که دارای متراژی بیش از 35 متر مربع باشند هزینه های آنها نیز بر اساس هر دستگاه نبوده و با توجه به مساحت محاسبه می گردد. این هزینه ها نیز بسته به نوع سازه و امکانات آن متغییر بوده و در حال حاظر قیمت هر متر مربع کانکس از 1/230/000 تومان تا 8/500/000 تومان وجود دارد. معمولا افزایش مساحت باعث کاهش قیمت و برعکس مساحت های کوچکتر دارای قیمت بیشتری بر اساس هر متر مربع می باشند.البته نوسانات قیمت مصالح اولیه ای که برای احداث سازه های پیش ساخته استفاده می شود در محاسبه قیمت روز کانکس تاثیر گزار خواهد بود.

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است