پشتیبانی

طراحی کانکس

طراحی کانکس

طراحی کانکس
اشتراک گذاری :

از جمله خدمات منحصر بفرد گروه صنعتی آذین کانکس  به خریداران ارائه خدمات طراحی کانکس می باشد که این امکان را در اختیار ایشان قرار می دهد تا بتوانند سازه مورد درخواست خود را بطور دقیق  و با جزئیات زیاد مورد ارزیابی قرار داده ، نتیجه نهایی پس از تولید دقیقا مطابق آنچه که در ابتدا مد نظرشان است شود. این کار بیشتر در مورد ساخت کانکس هایی که برای اولین بار و بصورت سفارشی قرار است تولید شود انجام می گیرد چرا که سازه های از پیش ساخته شده مطابق الگوی اولیه همچنان به تولید خود ادامه می دهند و هر سازه فقط یک بار طراحی شده و نمونه های بعدی نیز مطابق اطلاعات همان طرح اولیه بر روی خط تولید قرار می گیرند.

طراحی سه بعدی کانکس

وقتی صحبت از طراحی کانکس به میان می آید معمولا به طراحی پلان  یا همان ترسیم نقشه های دو بعدی بوده که در برخی موارد اشاره به طراحی سه بعدی کانکس می کنیم. منظور از این واژه شبیه سازی کامپیوتری محصول نهایی در فضای سه بعدی نرم افزار های طراحی می باشد که گاها به آن طراحی وقتی صحبت از طراحی کانکس به میان می آید معمولا به طراحی پلان  یا همان ترسیم نقشه های دو بعدی بوده که در برخی موارد اشاره به طراحی سه بعدی کانکس می کنیم. منظور از این واژه شبیه سازی کامپیوتری محصول نهایی در فضای سه بعدی نرم افزار های طراحی می باشد که گاها به آن طراحی 3D کانکس نیز می گویند . این کار از طریق نرم افزار هایی مانند اتوکد ،  3D MAX و دیگر نرم افزار هایی که این امکان را به مهندسین می دهند انجام شده و کاملان بر اساس تناسبات و اندازه های واقعی می توان کانکس را در آنها مورد ارزیابی قرار داده و خطاهای احتمالی موجود در طرح را به کمک این روش برطرف نمود.

طراحی کانکس ویلایی

یکی از سازه هایی که در صنعت پیش ساختگی نیاز مند طراحی است  کانکس ویلایی می باشد چرا که معمولا دارای ابعاد بزرگتری نسبت به دیگر سازه ها و بخش های فرعی بیشتری می باشد.این بخش ها که معمولا اتاق خواب یا سرویس بهداشتی بوده باید بگونه ای صحیح و اصولی در مرحله طراحی کانکس در کنار یکدیگر تعبیه شده تا فضای دلنشین و بدون نقاط  پرت در فضای داخلی را داشته باشیم.از دیگر نکات مهم در رابطه با این سازه طراحی اسکلت و تعیین نقش باربری اعضا بوده که در مقاومت آن هنگام زلزله و یا جابجایی سازه نقش بسیار موثری را دارد. در این مرحله نحوه قرار گیری ستون ها و قید های فرعی ، نحوه اتصال آنها از نقاط مفصلی به یکدیگر و همچنین مشخصات فنی نوع و آلیاژ آهن آلات بکار رفته نیز مشخص می گردد. طراحی نمای کانکس ویلایی نیز از اهمیت زیادی برخوردار بوده چرا که ظاهر کار را تعیین می کند و در یک ویلا نمای کلی آن برای صاحب کار و همچنین افراد خارج از مجموعه امری مهم بوده که می بایست به جزئیات آن توجه شود ، جزئیاتی نظیر نحوه طراحی درب و پنجره ها ، رنگ و جنس بدنه خارجی ، فرم سقف و نحوه اتصال آن با دیواره ها و حتی نورپردازی و روشنایی کار در هنگام تاریکی هوا . همه اینها جز نکات مهم در طراحی کانکس ویلایی می باشند.

 

 


تمامی حقوق محفوظ است