پشتیبانی

کانکس نمازخانه

کانکس نمازخانه

کانکس نمازخانه
اشتراک گذاری :

در هنگام گردهم آیی هایی مانند نمایشگاه های سالانه یا مواردی مانند مکان های تریستی که افراد مختلفی را از شهر ها یا کشور های مختلف دور هم جمع می کند سازه ای تحت عنوان کانکس نمازخانه برای انجام امور دینی و مذهبی در محل مستقر می کنند.این سازه خود دارای بخش ها و تقسیمات داخلی می باشد ه در ادامه به مشخصات و متعلقات آن خواهیم پرداخت.

مشخصات کانکس نمازخانه

در ابتدا مهمترین موضوع ابعاد کانکس نمازخانه می باشد که برای تعیین آن نیز دو شاخصه مهم وجود دارد. یکی میزان مساحتی که در اختیار داریم و دیگری سرانه نفراتی که در محل حضور خواهند داشت. با توجه به این دو فاکتور می توان ابعاد و مشخصات کانکس نمازخانه را تعیین نمود. البته باید توجه کرد که این سازه دارای دو بخش بوده که یک برای استفاده آقایان و دیگری برای استفاده خانم ها می باشد و همچنین بخش های فرعی مانند وضو خانه و سرویس بهداشتی نیز جزئی از مساحت این سازه بوده که در ابتدا به مساحت آنها نیز برای جمع بندی کردن کار می بایست توجه شود.در مرحله بعد نوع مصالح بکار رفته برای ساخت ، محل قرار گیری درب و پنجره ها برای ورود نمازگزاران و همچنین تعمین نور فضای داخلی ، ساخت تاسیسات مورد نیاز مانند لوله کشی ، چاه فاضلاب و سیستم برق کانکس نمازخانه نیز جز مواردی است که باید مدنظر قرار گرفته شود.

نصب کانکس نمازخانه

یکی از موارد مهم در هنگام خرید کانکس نمازخانه محل نصب و طریقه نصب آن می باشد چرا که بایستی با دوچالش اصلی ، یکی دیده شدن سازه توسط عموم برای اقامه نماز و دیگری سد معبر نکردن راه عابرین پیاده روبرو هستیم . البته دسترسی به تاسیسات مورد نیاز نیز خود مسئله ای است که قبل از اقدام به سفارش ساخت کانکس نمازخانه تمهیدات لازم برای آن می بایست محیا شده باشد.البته برای موارد ذکر شده گروه صنعتی آذین کانکس نیز به عنوان مشاور در کنار شما خواهد بود و تجربیات اجرا های گذشته را در اختیارتان قرار خواهد داد تا در هنگام نصب با خطا های احتمالی روبرو نشوید.

 

 


تمامی حقوق محفوظ است