پشتیبانی

عکس انواع کانکس

عکس انواع کانکس

عکس انواع کانکس
اشتراک گذاری :

همواره عکس کانکس یا تصویر آن به سریع ترین و کامل ترین اطلاعات را به خریدار منتقل کرده و باعث می شود تصور درستی از محصول در هنگام مراحل قبل از خرید داشته باشد. از این رو تعدادی از تصاویر و عکس های تهیه شده از کانکس های این شرکت را در ادامه آورده ایم تا با مراجعه به این صفحه بتوانید آنها را با شرح مختصری از کاربرد و امکانات آنها مشاهده نمائید.بدیهی است که مشخصات فنی و لیست قیمت ها و اطلاعات جز در عکس قابل انتشار نبوده و شما می توانید برای اطلاع از جزئیات و کم و کیف محصول مورد نظر خود با دفتر فروش گروه صنعتی آذین کانکس ارتباط برقرار نمائید.

عکس کانکس ویلایی با قیمت

تصاویر و عکس های کانکس ویلایی و مسکونی دارای تنوع زیادی بوده که شامل تصاویر داخلی و نما های خارجی آنها می باشد.این سازه ها خانه های پیش ساخته با امکاناتی مانند اتاق خواب ، آشپز خانه مجهز و سرویس بهداشتی بوده که می توان آنها را از جایی به جای دیگر نیز به وسیله تریلی و جرثقیل جابجا نمود. تعدادی از تصاویر آنها در زیر قابل مشاهده است، همچنین برای مطالعه جزئیات و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه کانکس ویلایی مراجعه نمائید.
تصاویر کانکس ویلاییعکس کانکس ویلایی

عکس کانکس فروشگاهی

کیوسک های پیش ساخته با کاربری تجاری تحت عنوان کانکس فروشگاهی نیز یکی دیگر از محصولات پر فروش گروه صنعتی آذین کانکس بوده که گاها برای فست فود ، مغازه یا فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که این محصول درای تنوع زیادی در طرح و رنگ بوده عکس ها و تصاویر بیشتر آنها را در صفحه کانکس فروشگاهی می توانید به همراه اطلاعات تکمیلی مطالعه نمائید.
تصاویر کانکس فروشگاهیعکس کانکس فروشگاهی سیار

عکس کانکس نگهبانی

برای حراست از یک مجموعه یا شرکت و یا حتی محله ها و ساختمان های مسکونی از سازه های پیش ساخته کوچکی تحت عنوان کانکس نگهبانی استفاده می شود. این کانکس معمولا دارای ابعاد 2*2 متر بوده اما برخی از آنها که دارای اتاق استراحت نیز می باشند ممکن است سرویس بهداشتی و آبدارخانه نیز درون آنها موجود و ابعاد کانکس نگهبانی نیز بزرگ تر باشد. چند نمونه از تصاویر این محصول در ادامه آورده شده است.
عکس کانکس نگهبانیعکس کیوسک نگهبانی

عکس کانکس اداری

در برخی مواقع برای مدیریت یک کارگاه عمرانی و یا حتی درون سازمانی سازه ای پیش ساخته برای انجام امور اداری تهیه می گردد که به آن کانکس اداری می گویند. این سازه ممکن است بسیار لوکس و مدیریتی بوده و یا ممکن است با ظاهری بسیار ساده و معمولی باشد که بستگی به نیاز و نظر خریدار خواهد داشت. نمونه عکس هایی از کانکس اداری با ابعاد مختلف را در ادامه برای شما آورده ایم.
عکس کانکس اداریتصاویر کانکس اداری

گروه صنعتی آدین کانکس

 


تمامی حقوق محفوظ است