پشتیبانی

ساخت کانکس در حیاط

ساخت کانکس در حیاط

ساخت کانکس در حیاط
اشتراک گذاری :

در این مطلب یکی از روش های تولید سازه های پیش ساخته در محل را که ساخت کانکس در حیاط نامیده می شود مورد برسی قرار داده و انواع کاربرد ها و روش های اغجرا آن را نیز مرور خواهیم کرد. 

کاربرد کانکس در حیاط

شاید با دیدن این مطلب از خود بپرسید که کاربرد و یا دلایل ساخت کانکس در حیاط چیست و یا اینکه چه کسانی از این خدمات استفاده می کنند. یا شاید شما نیز به دنبال انجام چنین کاری بوده اید اما مجری آن را پیدا نمی کردید تا بتواند یک مشاوره صحیح و تخصصی را در این مورد بشما بدهد. حال با مطالعه ادامه این مطلب و برسی کاربرد کانکس در حیاط و همچنین نحوه اجرا نموده این سازه ها آشنا خواهید شد.

ساخت کانکس سرایداری در حیاط

بخش زیادی از متقاضیان ساخت کانکس در حیاط را مدیران مجتمع های مسکونی و اداری تشکیل می دهند که می خواهند جهت استخدام سرایدار اتاقی را به عنوان محل سکونت وی در حیاط خود اجرا کنند. از مشکلات اصلی آنها کمبود نضای لازم بوده که گاها باعث اختلال در فضای پارکینگ ساکنین شده و یا در بسیاری از موارد به دلیل جنوبی بودن ساختمان نمی توانند سازه را از پیش ساخته شده و آماده خریداری کرده و به محل مورد نظر خود انتقال دهند. از این رو برای تهیه کانکس سرایداری مجبور می شوند بخشی از فضای حیاط را برای این کار درنظر گرفته و با توجه به ابعاد قابل استفاده درخواستی را برای ساخت کانکس در حیاط بصورت اجرا در محل به تولید کننده بدهند که پس از بازدید و انجام برسی های لازم ساخت آن انجام می شود.

ساخت کانکس مسکونی در حیاط

زلزله یا همان زمین لرزه یکی از اتفاقات طبیعت است که در مناطق زلزله خیز خواب را از چشمان ساکنین ربوده بخصوص اگر آن شهر تجربه زمین لرزه قویی را در سالهای اخیر داشته باشد.در جنین شهر هایی اکثر خانواده ها که این امکان را داشته باشند و خانه شان حیاط دار باشد اقدام به ساخت کانکس در حیاط برای هنگام شب و یا مواقعی که وقوع زلزله محتمل تر باشد می کنند.البته فقط برای این کاربرد نبوده و در ایام مختلف به عنوان بهار خواب ، اتاق مطالعه برای خانواده هایی که دانشجو دارند  و یا گاها اتاق کار از آن استفاده می شود.برای این کاربری ممکن است احتیاج به حمام و دستشویی نیز باشد که در این صورت می بایست یا درون کانکس و یا در محلی که به سازه نزدیک باشد یک سرویس بهداشتی احداث نمود که هم می تواند از مصالح پیش ساخته و هم بصورت روش های سنتی اجرا گردد.

ساخت کانکس در حیاط برای انباری

بنا به دلایل مختلفی ممکن است که یک خانه یا آپارتمان و یا حتی شرکت های تولیدی نیاز به فضایی برای انبار داشته باشند که فضا های موجود برای آۀنها کفایت نکرده و می بایست فضای جدیدی را احداث کنند. در چنین حالتی ساخت کانکس در حیاط برای انباری یکی از شایع ترین و سریع ترین روش های موجود بوده که بدون انجام عملیات بنایی و یا نیاز به صرف زمان زیاد در هر فصلی از سال بسرعت این کار را انجام می دهند.در گونه های آپارتمانی معمولا انباری ها کوچک بوده که در گوشه حیاط بصورت چند واحد بهم متصل شده ساخته می شود اما در کارخانه جات هم بدلیل بزرگ بودن مساحت حیاط و هم نیاز به فضای بیشتر معمولا اقدام به احداث کانکس در حیاط خود با ابعاد بزرگ و گاها به اندازه یک سوله می کنند.

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است