پشتیبانی

طراحی و ساخت کانکس خاص و لوکس بصورت سفارشی

کانکس خاص

کانکس خاص
اشتراک گذاری :

مواردی بسیاری در طول سالهای گذشته وجود داشت که خریداران با در دست داشتن اتوود های اولیه ای از یک سازه پیش ساخته به دفتر فروش آذین کانکس مراجعه می کردند و به دنبال سازه خاصی بودند که بهترین شرایط را برای آنها محیا نماید. با بالا رفتن تعداد این دسته از خریداران بخشی برای مشاوره و تولید کانکس خاص در سیستم گروه صنعتی آذین کانکس شکل گرفت که وظیفه آن پاسخگویی به نیاز این دسته از خریداران می باشد.

طراحی کانکس خاص

برای تولید کانکس خاص می بایست گام به گام مراحل طراحی تا تولید را با مشورت تیم فنی و همچنین نظرات خریدار طی نمود تا نتیجه نهایی ضمن دارا بودن استاندارد های کیفی مطابق با ایده آل های خریدار نیز باشد.در غیر این صورت و بدون داشتن یکی از این دو شرایط نتیجه نهایی مطلوب نبوده که از این رو بهتر است در گام اول نظرات شفاهی و اتوود های اولیه مشتری در طرح کانکس خاص اعمال شده و پس از ادیت های فنی و محدودیت هایی که ممکن است در تولید وجود داشته باشد طرح را نهایی کرده ، سپس اقدام به ساخت آن نمائیم.

کاربرد کانکس خاص

نمی توان گفت که دقیقا کاربرد کانکس خاص چیست چرا که از نام آن نیز مشخص است که کاربری خاصی دارد که ممکن است یک دفتر اداری شیک یا یک کیوسک فروشگاهی باشد و یا ممکن است برعکس یک سازه کاملا صنعتی برای نصب تجهیزات خاصی بوده که می بایست بصورت اختصاصی برای آن طراحی و تولید شود.خرید کانکس خاص ممکن است برای هرکاربردی باشد و تعریف آن نیز بر همین اساس بنا شده است.

قیمت کانکس خاص

قبل از شروع به ساخت کانکس خاص می بایست لیستی از مصالح و عملیات هایی که جهت تولید سازه مورد نیاز است تهیه شود که این کار پس از اتمام طراحی امکان پذیر استاما در مرحله ابتدایی می توان حدود آن را مشخص نمود که با توجه به بودجه ای که اختیار داریم بتوان این کار را امکان پذیر کرد. قیمت کانکس خاصی را که مد نظر دارید را اگر در ابتدا حتی بصورت حدودی نیز نمی توانید تخمین بزنید می توانید با دفتر فروش آذین کانکس در این رابطه تماس برقرار کرده و از آنها در این مورد راهنمایی دریافت کنید چون برخی از این مصالح و عملیات های فنی که می بایست برای ساخت آن انجام شود کاملا تخصصی بوده و برآورد هزینه آنها یا استعلام قیمت آن کمی مشکل است.

 

 


بسیار زیباست این کانکس و واقعا خاص هستش . آفرین ۱۳۹۷/۴/۱ : تاریخ ارسال
تمامی حقوق محفوظ است