پشتیبانی

کانکس کافی شاپ

کانکس کافی شاپ

کانکس کافی شاپ
اشتراک گذاری :

در میان مشغله کاری روزمره معمولا کافی شاپ ها جایی برای استراحت کوتاه مدت و باز آفرینی انرژی جهت ادامه فعالیت کاری می باشد.حال با ظهور کانکس کافی شاپ این محل ها در دسترس تر و عمومی تر گشته که ضمن به وجود آوردن شرایط یک کارآفرینی برای کسب و کاری جدید این امکان را به رهگذران می دهد تا لحظاتی را در حد صرف یک فنجان قهوه از مشغله فکری خود خارج گشته و استراحت کوتاهی نمایند و یا حتی گپی دوستانه با همکاران خود نیز در این لحظات داشته باشند.طراحی و ساخت کانکس کافی شاپ در ایران توسط گروه صنعتی آذین کانکس صورت می گیرد که در ادامه ویژگی ها و انواع آنها را مورد برسی قرار داده و نکاتی را نیز در باره راه اندازی این کسب کار بیان خواهیم نمود.

ساخت کانکس کافی شاپ

در ابتدای ساخت هر محصولی توجه به زمینه های کاربری و نوع فعالیت آن باید توجه نمود که در ساخت کانکس کافی شاپ نیزاین تحقیقات صورت گرفته و نتیجه حاصل از آن مارا به سمت استفاده از چوب طبیعی در نمای این نوع کیوسک ها راهنمایی نمود. دلیل استفاده از چوب طبیعی در نمای این سازه وجود حس آرامش بخشی و انرژی مثبت نهفته در چوب بوده که این حس آرامش را کاربران یا مشتریان کانکس در هنگام خرید انواع نوشیدنی از کانکس کافی شاپ به خوبی دریافت کرده و باعث ایجاد آرامش فکری بیشتری در ایشان می گردد. از نظر نوع نیز ساختار نیز دو نوع سازه برای این کاربری طراحی و تولید شده که یکی از آنها بصورت ثابت مانند یک کیوسک یا مغازه بوده و دیگری بصورت چرخدار و سیار است که در ادامه آنها را نیز بصورت جداگانه برسی خواهیم کرد.

کیوسک کافی شاپ

این سازه به مانند یک مغازه کوچک با نمایی از چوب ترمو و بازشو هایی که جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار با شیشه های سکوریت پوشانده شده و دارای کرکره های برقی در قسمت های مرتبط با فضای بیرونی بوده می باشد که از هرلحاط چه نوع کاربری و چه نوع طراحی نمای ظاهری راه تمامی نیاز های لازم جهت راه اندازی یک کافی شاپ یا کافه کانکس کوچک را دارد.محل استفاده از کانکس کافی شاپ کیوسکی یا ثابت در پیاده رو های پرتردد شهر ، تقاطع های شلوغ ، مکان های توریستی و پارک های بزرگ می باشد.

کانکس کافی شاپ سیار

تفاوت اصلی کانکس کافی شاپ سیار با نوع قبلی این است که این سازه بر روی یک شاسی با دومحور چرخدار سوار شده که می توان با اتصال آن به یک خودروی کشنده آن را از محلی به محل دیگر منتقل نمود. این قابلیت خود باعث بوجود آمدن محدودیت هایی می شود که مهمترین آنها ابعاد کوچکتر نسبت به کانکس ثابت بوده چرا که ابعاد استاندارد قابل حمل بسیار کوچک تر بوده ، به همین خاطر باید حداکثر استفاده مفید را از فضای داخلی کرده و همچنین تمامی تجهیزات را به بدنه سازه متصل کنیم تا در هنگام جابجایی در جای خود محکم قرار گرفته و باعث آسیب و شکستگی ظروف داخل آن نشود.

گروه صنعتی آذین کانکس


تمامی حقوق محفوظ است